Härlig dag!


Så har man avverkat ännu en dag på jobbet... nu är middagen på ..allt var förberett så det gick snabbt att slänga ihop :P Härligt med en sambo som förbereder allt och jag behöver i stort sett bara krydda soppan :P Ska ha grönsakssoppa med gott bröd till middag :P
Får väl se vad grabbarna gillar de...hehe.
Gick en runda på stan och handlade lite innan jag åkte hem, nya batterier till kameran och två t-shirts till mig, en röd och en svart ...nice... och sen lite presenter till Robin och Simon.
Hmm.. funderar i fall dom är för stora för Påskägg??? Näää... kul att handla ju :P

När jag gick istan gick jag förbi ett ställe som var sååå vackert...blått blått och mer blått! VÅR! med andra ord!







Nu ska jag försöka hitta något gott till dessert när vi ska ha familjemiddag på Fredag!
Men vad???
Får in på Matklubben och leta...
I morgon blir det Shopping av mat efter jobbet eftersom på Torsdag ska vi iväg och lägga make up hos Mary Kay!
Fredag kommer Em och Macce med och vi ska äta ihop och ha lite trevligt.
På lördag ska killarna åka hem :( men hoppas dom kommer snart igen... Sen på eftermiddagen ska vi på Påskmiddag hos min syster.
Söndag är det Kalas Hos Nenne för Pontan & Dennis. Plus vi ska se om vi kan fixa deras dator ... något skumt med den burken.
Måndag... Göra så lite som möjligt :P:P:P
Men nu ska jag surfa efter recept och se till att vi får mat :P
Tjingeling

Och förresten..snart är det dags..ni är laddade va?
Kvastarna redo och huckle och förkläde ny pressat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0