Hm... nytt liv?



Jag kan inte låta bli att le... Natti ska börja ett nytt liv! För hon vill ha en kanin! Och Visst kan hon få en kanin, men hon måste ta ansvaret för den då, det är mycket jobb, dom ska ha en ren och fin bur så det ska bytas i den dagligen. Färskt vatten och mat, sen är det ju det...dom lever länge... upp till 15år!!! Men det är hennes beslut om hon ska välja en kanin eller något annat djur.
Kaniner är ju urgulliga, men jag är allergisk mot dem... nös som en galning när vi hade Bruno...hihi.

Vårt krav för att hon ska få ett husdjur är att hon ska bli mer ordningsam och ansvarstagande. Mindre slarvig med andra ord!

Jag har kikat runt lite på olika raser... kunde inte låta bli!
Jag tyckte dessa va sååå söta! Teddykaniner 

Em och Natti hade kanin när dom var yngre, Bruno, men vem fick ta hand om den??? Jo jag... och vem kelade med den?? Jo jag... Så det är ingen option! Ska hon ha kanin måste hon vara här och ta hand om den!
Så är det...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OO kanin, som är så söta!:D

2009-04-14 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0