Hoppas på en härlig dag...

God morgon!
Det är riktigt kallt idag ... blev inte så glad när jag såg att temometern stod på 2 minus idag... Lite orolig för alla träd som snart ska blomma, där är knoppar i syrenerna och i persikoträdet och dom vill jag ju inte ska frysa bort.
Hoppas ju på att få lite fler persikor än i fjor, då dom frös bort... blev bara ett fåtal frukter.
För oj vad goda dom är, solmogna persikor... tror inte det finns något godare... jo kanske Jordgubbar...hihi.

Funderade lite på vad ni alla läser?... jag älskar ju böcker men läser även tidningar, varje dag blir det Dagens Industri, och Metro på bussen hem.

Sen läser jag Allt om trädgård,   Tara  , Dom premunurerar jag på.

Sen några andra jag gillar är...Drömmhem och trädgård  som är en riktigt mysig heminrednings tidning med massor av Tips!
En annan som jag tycker om är Amelia  och Lantliv

Chris läser Svensk Jakt  vilket jag och också brukar läsa.
Vad läser ni? På nätet blir det nyheter ...man måste ju hänga med lite också :P

Annars idag ska jag jobba .. har en hel del att göra så det känns bra, och efter jobbet ska jag på stan med Janne och fika, ska bli sååå mysigt!
Men nu är det dags att ge sig!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Godmorgon där



Ja att läsa blir nog bara det jag hinner med på nätet, läser så mycket kurs litteratur så jag orkar inte med något annat. Ha en bra dag o glöm inte o titta in på http://bomerang.st/blog/index.htm har påbörjat ett nytt försök till att skriva lite



/hälsningar gänget i Linkan

2009-04-23 @ 05:58:50
URL: http://bomerang.st/blog/index.htm
Postat av: Kicka

HEJ stumpan!!!

Kaffet e på G..... O sååå maunga tidningar!!!! WOW!! jag har 3!! Måbra, Hemmets Journal och, Ica kuriren!! O semestern Kommer ska du se.. veckorna går sååå fort!!!! ända till sista två!! SUCK!!!

Kramen

2009-04-23 @ 07:31:07
Postat av: Maya

Jo men visst längtar man efter semester och det känns lååångt borta...

Vi har inte alla tidningarna, bara Tara, Svensk jakt och Allt om trädgård, de andra köper jag lite då och då bara... är för dyrt, På jobbet har vi dagens Industri och Metro är gratis tidning och finns på bussen när jag ska hem :P

2009-04-23 @ 07:42:47
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0