Kalas dag! På många sätt!

Så fin!

Idag har vi haft en skön morgon utan stress eller måsten, åt frukost framför TV.n i morgonrocken och tittade på film... så härligt!
Sen bar det av på kalas i eftermiddags, Dennis fyllde 8 År, han är bara för söt! Rödhårig fräknig och glimten i ögat!
En unge som verkligen ger själ för namnet Dennis.



Vi firade Pontus med för han & Dennishar tränat eller spelat matcher hela tiden så dom har inte lyckats få in hans kalas innan.

   

   
Jag fattar inte att Nenne & Zerny orkar... det är Hockey, Fotboll och Handbollsträningar hela tiden, eller Fyspass, och är det inte träning så är det matcher... *pust* Jag beundrar verkligen henne och Zerny!

Och vilket strålande väder vi haft... måste ju säga att denna påsken har vi haft helt underbart väder!
Ungarna var ute och hoppade studsmatta och sprakade boll.
 

 
Vi blev bjudna på en underbart god Köttfärspaj och sallad, och sedan kladd kaka och vispgrädde, Dennis favorit :P

Nenne är som vanligt full med bus! hahaha...
   
Jag                                        Dennis & Zerny                 Chippen
 
Hmm..jag vill med ha biljetter till NHL premiären i Globen :S Men inte till det priset!


Nästan 6000 för bara biljetterna...
Sen ska man bo och äta med... 4 pers! Jisses!

Chris fixade deras dator med när vi ändå var där...hm... fattar inte vad dom gör med den ... haha...

Nu är vi äntligen hemkommna och jag njuter lite av att vara själv... Chris är iväg och fiskar.
Natti är hos en kompis i Tollarp och kommer inte förren senare i kväll.
Så nu ska jag se vad vi ska ha till kvällsmat, ägg och räkor låter lockande...
Ha en skön söndag kväll!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Lite dyra biljetter, jag hade åkt över och kollat i stället..pengarna räcker! Jag kollade Chicago mot Anaheim i Chicago i December förra året..en värklig upplevelse!

2009-04-16 @ 00:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0