Lite trädgårdsbilder...



Så har vi hunnit med lite i trädgården, lovat att hålla det uppdaterat här med vad som händer...
Snart ska vi plocka fram lite annat med, trädgårdsdynorna ska ner från vinden, parasoll... och sånt så man kan sitta ute och mysa.
Men oj vad fort det går när allt börjar blomma... funderar på vilken dag vi ska ut till Växthuset och shoppa lite plantor.
Påskliljorna slår snart ut... och Lupinerna växer så det knakar. Funderar lite på vad jag ska ha runt min pump.
Är väldigt soligt där så jag måste ha några växter som tål full sol hela dagen... om det nu blir någon sol i sommar :P
Varit på ÖB idag och köpt en hink till Pumpen i alla fall.. en i zink... blir nog fint!
Hittade en grön fleecepläd till Natti med så den fick hon i present... hon blev jätte glad!

Om ett par veckor ska hon åka till Polen och titta hur ett koncentrations läger ser ut.
Usch får rysningar vid tanken... kommer ihåg när vi var där när jag gick i skolan.

I morgon blir det krogen :P Chris sa först han skulle med men ångrade sig, ska ju upp tidigt på lördag och ut och fixa på sin jakt mark.
Men jag och Kim ska ut och dricka öl och bli otrevliga... *LOL* Handelsbaren har ju öppnat :P Då är det sommar känslor som kommer fram... hihi

Annars så blir det trädgårdsgöremål i helgen för min del. Och lite mer vidsrensning *suck* Inte lika kul.. på söndag blir det promenad till Fårabäck om jag får tiden att räcka till.


Lite foto på trädgården kommer här...



  

  

Sådär... då var bilderna med på plats... nu ska jag tjata med lite folk och bara njuta av kvällen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0