Söndag och Vilodag eller?

Så var det söndag igen, tiden rusar fram, men är jätte nöjd med att vi hann med i går.
Vi har ett nytt projekt, vi ks aha en Lupin rabatt... ska ha en gammal pump i miten och ett hav av Lupiner i olika färger junt om :P Lupiner är väldigt trevlig.
Gärna olika färger, som mörkröda och gula ...de som är lite ovanliga.



Får väl se vad vi hittar när vi åker ut till växtehuset.
Vi brukar handla blommor och planter på Växthuset i kristianstad, dom är duktiga och har bra kvalitet på sina planter.

Nu ska jag förbereda lite lunch, fast grabbarna har just ätit frukost...hehe..sjusovare.
Och sen ska jag förbereda middagen med... ska ha en potais-skingratäng med grönsaker. Och den blir allra godast om man gör den så den får stå lite så alla smakerna kommer till sin rätt :P

I morse vaknade jag med fågelsången ...så nice! Detta har jag längtat efter...
Pajde nyss en nagel :( eller snarare lacket , får väl göra om det :P Är ju lite "bestatt" i mellan åt med att ha lackade naglar ...hehe... räknade mina nagelack när jag gjorde vid i väskan där jag förvarar dem..44 st :P



Är nog lite besatt av nagelack när jag tänker efter, har alltid shoppat lack, gillar nya häftiga färger, har allt från Rött till svart!
Tycker det är kul att matcha ;)

Fick en present av Tobbes föräldrar, Helena och Bengt..Ett partyLite ljus, med melondoft..så härligt! Älskar ljus!


Men nu måste jag göra lite nytta med..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: angelica

nämen titta....lukta o njut

2009-04-08 @ 15:28:36
Postat av: Maya

Ja det kommer vi göra :)

2009-04-08 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0