Stolt!


Jag är väldigt stolt över en person som i första hand tänker på sin familj och inte på en släktig som gör henne illa gång på gång, det är anklagelser för både ditten och datten och nu har "kärringen" blandat in barnen med i det!
Stå på dig tjejen, låt inte "kärringen" förstöra ditt liv!
Hon är bara avundsjuk på dig och din familj och er lycka! Du har det liv hon aldrig fick! Med massor av Kärlek och omtanke och ljuvliga barn som Älskar er!

"kärringen" har ju även försökt lägga sig i mitt och min sambos liv!
Hahahaha...som om jag bryr mig vad hon tycker om mig!? Jag tycker bara människan är patetisk som sitter och snackar skit till allt och alla om oss och andra personer!
Speciellt när hon tror sig känna oss! Och veta en massa... hon blir matad av lögner från en"väninna" som med tror hon vet allt!

"kärringen" har aldrig träffat mig och min sambo var det väldigt längesedan hon träffade och ändå tror hon sig veta hur en massa saker ligger till, nej, "kärringen" är ett fegt kräk!

Men jag kan tycka lite synd om henne och hennes "väninna" som inte har några riktiga liv utan måste lägga energin på min väns och på mitt liv istället, kan inte va roligt att va så bittra?!

Nog om detta... nu är det trädgårdsdags igen :P
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: angelica

KRAM

2009-04-25 @ 14:37:47
Postat av: Kicka

AKTA RYGGEN GUMMAN,, Jag har träningsvärk sen jag grävde i fredags!!! USCH!!! Nu e kirskålen sprayad och på G o DÖÖÖÖÖÖ!!! heheheh Muahahahahaha!! fniss,,, Ha de gött i skuggan får man säga till dig!!!

Kram kram!!

Kicka

2009-04-25 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0