Trött... irriterad...men ändå nöjd!


Trött för jag har precis satt mig ner... varit fullfart hela dagen.
Slutade tidigare idag för att gå till frissan... och Dorota har klippt mig...såååå skönt, var så långhårig, men nu är det fint igen :D Alltid nöjd när Dorota klipper mig.
Så här blev det...


Eter det tog jag en tur på stan och handlade Blommor på torget och lite frukt...sen mötte jag upp Natti som skulle kolla en väska på Accent, men hennes buss havererade så hennes pappa rykte in och skjutsade henne...Snällt.
Natti hittade en snygg svart väska som hon köpte!


Irriterad blev jag för när vi stod och skulle betala upptäckte Natti att hon blivit av med sin Marimekko börs, med busskort, pengar och betalkort.
En sådan här fast i svart/brunt/ beige  *suck*
Så nu har jag suttit och skrivit i polisanmälan om förslust/stöld, vet ju inte om någon tagit den eller hon tappat den.
Har även ringt och spärrat kort.

Em och Macce har varit här på middag..mysigt, blev fisk under täcke,  Mums!
Recept hittar ni på Matklubben Här 
När Em och Macce åkt började jag baka, ska bjuda på mysfika på jobbet i morgon, sådan här
Receptet hittar ni med på Matklubben...HÄR

Så nu är jag äntligen klar och kan sitta ner lite...skönt!
Ska snart krypa ner i sängen och sova som en stock... börjat läsa en ny bok med :P
Denna.. Tröstaren av Karin Wahlberg... precis börjat på den så jag kan inte ge er något omdöme :P fick den i Julklapp och hade glömt bort den alldeles!

Men nu är det Natti natti...såå...Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

så snygg du blev i håret! jag ska me klippa mig, fast inte förrän på onsdag o ser hemsk ut nu :( Ha det bra! KRam

2009-04-03 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0