Dags att jobba igen!


Så har man varit lång ledig... 3 dagar, så gott!
Natalie är hemma efter att varit hos sin pappa en vecka...hon är inte på det mest strålande humöret men vi får försöka få henne att känna sig glad igen!
Hon älskar sin nya skola, trots allt tjafs och bråk i förrgår så gick hon till skolan i går. Jätte duktigt!
Jag hoppas hon tänker lite mer på vad hon säger innan hon vräker av sig något!
Jag vet ju att hon inte menar något illa, men alla gör ju inte det. Vissa tar allt på blodigt allvar.
Hennes pappa har ju inte varit närvarande när jag hade allt tjafts med hennes stora syster så han tror att Em är sååå duktigt och snäll! Och det är hon NU!
Men hua vilka konflikter vi hade, men det tillhör ju mognads prosessen.
Det är bara att bita ihop och stå på sig som mamma, för det är dock jag som bestämmer i slutänden.
Dom kommer att tacka en för det sen :)
I går hög hon och Chris ved, och jag var livrädd... lägger in några bilder i kväll...haha.
Men nu är det dags att ge sig av till jobbet!
Är stressigt nu när man bara jobbar 70%, finns ingen chans att hinna med allt man ska. Och det är bara att inse.
Så jag måste försöka stressa ner annars vet jag vart man hamnar... been there!
Måste hinna med att göra matlista med och så blir det till att handla i morgon.
Lite tips på goda vardags recept tas gärna i mot :)
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon, visst är de tråkigt med mat ibland när man inte vet vad man ska laga, kommer jag på någe så skriver jag tillbax. Kika in på min blogg om fotoboken, kanske någe för dig. Ha de bra!

2009-08-25 @ 08:35:33
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Maja från Åhus! Du var på besök hos mig ingelapingela och Ann igår adress http://hem-tradgard-design.blogspot.com/ Ann tipsade idag om Krämig soppa på morot och ost en 10 poängare och lätt! Kan det vara något? Kram Ingela åsså från Åhus

2009-08-25 @ 14:39:37
Postat av: Ingela

Hej Maja från Åhus! Du var på besök hos mig ingelapingela och Ann igår adress http://hem-tradgard-design.blogspot.com/ Ann tipsade idag om Krämig soppa på morot och ost en 10 poängare och lätt! Kan det vara något? Kram Ingela åsså från Åhus

2009-08-25 @ 14:40:58
Postat av: Maya

Hej!

Ann, Och ingelapingela ..ska absolut testa receptet :) Tack



Anna, jag ska absolut kika in där :)

2009-08-25 @ 20:21:21
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0