Inte nu igen!




Så var det dags igen!!!
Natalies cykel stulen!
Att folk inte kan lämna andras saker i fred!
Den stod vid Busshållplatsen bryggan här i Åhus!
Så, hittar ni denna cyklen, en fin röd Monark 7-växlad (den var låst) med uppbrutit lås eller "avklippt" lås så är det nog min dotters! Kontakta Polisen... så tar dom hand om den... man får ju inte göra det själv...sist blev jag utskälld av poliserna på varje ställe dom kopplade mig till... kan ju säga att det var 5-6 olika jag pratade med :S
Men det ska tilläggas att det var INTE JAG som tog tillbaka Natalies cykel då.
Jag vet ju faktiskt att man inte får det!
Men det visste inte Natalies morbror,  utan han ville bara vara snäll :)

Min Gamla cykel hade dom tagit en bultsax och klippt upp låset men antagligen blivit störda för den stod kvar... eller var den för skruttig...haha.

Men dom har förstört mina cyklar åtskilliga gånger när den har stått vid bryggan, sönder sparkad, sönder slagna ekrar, lampor osv.
Numera cyklar jag till ett annat ställe och sätter cyklen.
Men dottern som är lite bekväm väljer det närmaste!
 
Nattis cykel                          Monarks Katalog bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0