Jobb jobb och mer jobb


God morgon!
Känns som man är efter hela tiden på jobbet och det är ingen skön känsla, men det får ju vara så. Eftersom jag bara jobbar 70% kan jag ju inte hinna allt.
men jag känner mig faktiskt stressad, och det brukar jag aldrig göra på jobbet... det vill säga negativ stress!
Får hoppas vi snart kan gå upp och jobba 100% igen!
Älskar mitt jobb ju :)
Ni som undrar så är jag Logistikansvarig på Scandinavian Nonwoven :) och utlånad även till Scandgarden AB där jag sköter det mesta, inköp, order, fakturering mm.

Men nu, dags att jobba :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du också en morgonmänniska, jag är uppe 5.30 fast jag är ledig. Du får ta och slappna av lite :)

Ha en bra dag på jobbet. Här i Enköping är de mörkt då blir väl regn, innedag idag.

2009-08-26 @ 07:03:33
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: ingelapingela

Du väckte min morgonnyfikenhet och googlade "ditt" företag... låter spännande något helt nytt för mig!



Godmorgon förresten önskar Ingela

2009-08-26 @ 07:21:26
Postat av: Maya

Anna,

Japp jag är morgon OCH kvällsmänniska :) varför sova bort min dyrabara tid?

Regnat här med idag..men uppehåll efter lunch :)

Ingela,

Ja, jag jobbar för väldigt intressanta företag, älskar mitt jobb och tycker det är "bus" kul :P

2009-08-26 @ 21:18:28
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0