Ljuvliga söndag!


Solen skiner och jag har sovit länge idag! Darlingen hade fixat kaffe så min morgon kunde inte börja bättre.
Funderade lite på vad man ska göra i dag... stranden är ju lockande, kanske sista dagen man kan vara nere och sola och bada... om vattnet inte är allt för kallt.
Annars är där ju alltid tvätt att ta itu med... Massor stryktvätt, och det är inget roligt.
Sen har vi ju snabeldraken som alltid behöver rastas, katten fäller hår som en tok just nu! Usch!
Men det gör Chris sååå mycket bättre än mig *ler*
Kanske jag ska fortsätta plantera lite mer perenner...har ju några kvar!
Ja som ni ser så finns det att göra!
Chris ska ta sig an ved högen idag igen! Eller stock högen ska man kanske säga!
Men nu...frukost!



Kommentarer
Postat av: Ejris

körde snabeldraken i går så han får vila i dag...men tvätt...ysh....



åh vi blir aldrig gamla det är barnen som kommer ikapp oss:P



kram



ta stranden o njut!=)

2009-08-23 @ 14:03:32
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0