Puman är rumsren


Läste i Metro idag på väg hem att Puman är rumsren...haha.

Det vill säga att det är helt OK för kvinnor att ha yngre män! Innan accepterades det bara att männen var äldre, men det blir vanligare och vanligare med att kvinnan är äldre.
Se bara på
Renée Nyberg, 43, och David Hellenius, 35.
Demi Moore, 46, och Ashton Kutcher, 31. -Sharon Stone, 51, och Chase Dreyfus, 24.
Zlatan Ibrahimovic, 27, och Helena Seger, 38 -Halle Berry, 43, och Gabriel Aubry, 33.
Madonna, 51, och Jesus Luz, 22 Bara för att nämna några!

  


Jag är 9 år äldre än Chris har fått höra en massa skit, speciellt från mina gamla tjejkompisar, att han är ju för ung...
Han kan ju inte va så mogen.... han är inget för dig...osv osv.  
Som tur umgås jag inte med dessa tjejer längre. En av dem är gift med en 7 år äldre man..men det va helt ok!!

Och jag som är 43år och Chris 34år har nog aldrig varit så lyckiga som vi är ihop!
Vi har ett fullkomligt underbart liv ihop!

Så girls! Go for it! Åldern har ingen betydelse!

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

japps ...unga duraceller vill vi ha,´....fniss

2009-08-21 @ 21:11:33
Postat av: Maya

Haha...Gunsan, fult att ljuga ..du vill ha dina 10-15 år äldre än dig :P Gärna en snygging med de grå tinningarnas charm :P Men älskar dig ändå! Puss min Pingla! <3

2009-08-21 @ 21:38:50
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Annika

Tänk att det finns sådana människor fortfarande, bryr sig om åldersskillnad. 9 år är väl inte så mycket?

Vi hade också så med förlovning.. bara jag fick ring och vi gifte oss inom ett år.

Beträffande glasögonen så valde jag de som du skrev att du gillade :)

Planerna var att jag skulle fota mig själv i alla men eftersom min kamera är inlämnad och min iphone gör så kassa bilder så hoppade vi över det!

Första gången som jag ska ha markerade bågar!

Massor av kramar

2009-08-21 @ 21:45:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Gud va kul!!! Planerar ni redan eller väntar ni med det?

Gullig du e med kommentaren!

Kram kram

2009-08-21 @ 22:01:40
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är väl inget fel att ha förhållande med äldre eller yngre. Är inte åldern man lever med. Kan tänka mig att det har kommit många kommentaren men skit i dom och njut av det ni har tillsammans istället.



Imponerad av att du klarar av att inte röka.. Fortsätt så.



Ha en underbar helg med älsklingen ;)



Kramiz Lisa

2009-08-22 @ 06:17:26
Postat av: Anne-Lene

Du ser inte en dag äldre ut än 34,så sträck på dig.du e värd det bästa.

2010-01-30 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0