Dagen började ...


Dagen började mysigt idag, åt frukost ihop med dottern. Både hon och jag hade sovmorgon men fördrog att gå upp tidigt tillbringa morgonen ihop.
Så idag blev det ingen morgonblogg och sen hade jag inte tid att fixa en på jobbet i heller, så det får bli en nu efter jobbet mellan matlagning och undanplock innan Sofie ska komma på middag.
Chris ska iväg och jaga  med Christer så det blir bara jag och Natti och Sofie.
Lagar en av de godaste och simplaste bjudrätter man kan göra. Pia´s Kassler med sallad.
Den står i ugnen just nu :) och salladen ska jag strax fixa.
Lite dessert blir det med ...Fruktsallad :)
Receptet lägger jag ut i kväll om jag orkar!
Men nu kommer snart Sofie så vi ska äta och sladdra...haha. Ska bli så kul att träffa henne.


I morgon fredag blir det ändrade planer, ost och Vin hos Gunsan Partypinglorna slår klackarna i taket på paradisvägen igen :P 

Vårt moto: Pingla is our name, party is our game!
Tjingeling så länge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart kommer jag ner igen för att vara med :-)

2009-08-27 @ 23:00:58
Postat av: Anonym

Vill bara säga att det var jag som skrev förra kommentaren. Förstår inte varför mitt namn faller bort ibland!

2009-08-28 @ 16:03:18
Postat av: Maya

Haha... ditt namn är fortfarande inte med...kan det vara Linda? :P <3... och du är så välkommen

2009-08-28 @ 17:17:47
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0