Flitig :)


I går var en riktigt trevlig kväll hemma hos Anneli och Lasse, god mat och dryck och dessert..Yummy.
Dom är lika trevlig alltid att umgås med.
Gillar deras hund Stina, världens mest bortskämda hund... men hon är så charmig, tokig i godis och ostbågar, egen tallrik när vi äter.
Hihihi... tyvärr hittar jag inget foto på henne, men hon är en mops och ser ut ungefär så här

Idag har det städats en del, massor med tvätt blivit undan plockad och strykt... fy vad gardiner är tråkiga att stryka :S
Men men, gjort e gjort... ser snyggare ut i skåp och lådor om det är strykt.

Disken är avklarad och lådorna i köket är nu städade allihopa.
Det luktar underbart gott av såpa i hela huset finns det något bättre än när man torkat golven och man går ut och kommer in igen och känner doften av såpa?
Mmm... påminner mig om min mormor :) som använde såpa till allt :)  
Och rena gardiner i hallen är upphängda och en fräsch nytvättad mattat i blå nyaser är på plats.
Lunch är avklarad, och Chris har huggt en massa ved.
Haft besök av Sofie :) Jätte kul att du kom vännen, nu hittar du hit ..hihi.
Och lovar hålla öppet för lite party :)
Funderar om jag ska ta senaste nummert av Tara och Cosmopolitan och lägga mig och läsa, eller kanske fixa middag.
Chris ska iväg om ett par timmar och jaga så jag har hela kvällen för mig själv... kanske titta på Wallanders nya; Tjuven?
Bestämt mig....nu blir det matlagning! Sen film!
Tjingeling!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, vilken aktiv söndag du har haft. Själv har vi mest fikat hela dagen känns det som. Jag hittade hit via singelpappan, har följt den ett tag. Så jag var nyfiken och kika in här. Ha én bra filmkväll :)

2009-08-23 @ 18:24:35
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0