Ledig dag!


I dag är jag ledig så skönt!

Sov till tio i sex... nice! Frukosten är precis uppäten, blev flingor med mjölk. Måste ha ätit lite ordentligt när man ska iväg, och vart ska jag då? Jo... jag ska åka "hem" till Malmö...

För er som inte visste är jag född och uppvuxen i Malmö och bodde där till 1986 då jag flyttade till Kristianstad.

Känns skönt att åka till Malmö lite då och då och påminnas om varför jag flyttade ...haha.

Jag är ingen storstads människa. Jag älskar att bo i Åhus där jag bor nu! Nära naturen, har både havet och skogen precis intill mig.


Men det ska tilläggas att Malmö faktiskt blivit vackrare de senaste åren. Och faktiskt lite spännande att strosa runt i. Annars älskar jag Köpenhamn och allt som händer där. Som party pingla har man ju hittat på ett och annat där.

När jag bodde i Malmö så gick man ut på en del klubbar, som tex. KB, men för det mesta blev det Köpenhamn och vilket uteliv ... ojoj vilken skillnad.


Men nog om det! Nu ska jag duscha och sen möta upp min dotter Emily som ska hänga med till Malmö, blir trevligt... vi hinner ju inte träffas lika mycket som jag skulle vilja.
Men idag blir en Mor - Dotter dag!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0