Lång dag!

Idag känns det som det varit en lång dag!
Började med att vara på möte på skolan med Natti, blev till slut 3 möte i stället för ett, kanon bra :)
Skönt när man slipper ta ledigt mer än nödvändigt.
Jobbet flöt på bra och hann få undan en del, men det känns att man skulle behöva jobba in de timmarna jag var borta, ska försöka ta en timme om dagen.
Natti var glad och positivs och hon funderar på läsa upp sina VG till MVG med :) Bara det!!
Natti hade fixat middag när vi kom hem, så nice :)
Jag var ju lite sen idag efter varit hos frissan och blivit julfin *flinar* och fixat julklapp till Pontus.
Nu har jag bara tagit det lugnt och funderar på vad som ska inhandlas i morgon!
Lååång matlista lär det bli.
Tänkte förbereda sillinläggningarna på söndag.
På tal om sill..Kim recepteten kommer på mailen strax *Ler*
Och jag ska lägga in något recept här med, se om jag hinner i morgon. Har ju fått önskemål om någon dessert till nyår.
Ha en härlig kväll alla, jag ska stupa i säng tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0