God morgon! ~ Good Morning!

Oj vad jag har sett fram emot denna dag! Dels så är det sovmorgon! Hmf! Vaknade 5,25 :S så det va ju det...

Sen är det ju sol och jag ska gå till stranden ..Hmf! ... tjock dimma L Bläää.

Visst började morgon bra?... Men strunt i det! INGET kan få mig på dåligt humör idag!

Jag ska strax ha lite frukost, en lång strand promenad och ett dopp i havet innan jag går hem.


I går va det olidligt varmt... är det bara varmt så gör det inget, men det är kvavt med. Och det gör det så jobbigt.


Men jag var på stan och shoppade efter jobbet, blev en klänning och en kjol... nice.

Funderar på en söt topp med ..får väl se..

Men nu ska det ätas frukost ute i solen som tittar fram genom dimman!

Tjingeling!

 

OOh what I have been looking forward to this day! First off all i can sleep in! HMF!  woke up 5.25 am. :S so that was that...
And then there is the sunny weather, I will go to the beach .. HMF! ... Thick fog... Bläää.
Sure this mornings start realy great!? right? ... But don't give any notice to it! NOTHING can get me in a bad mood today!
I will just have a little breakfast, a long beach walk and a dip in the sea before I go home.


Yesterday, va the excruciating hot ... it's just hot I don't care... but the air is stifling. And it makes it so trying.


But I was in town and did some shopping after work, got a dress and a skirt ... nice.
Thinking of a cute top to.. shall see ..
But now I'm going to have breakfast out in the sun that's looking through the fog!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas du får en underbar semester:)! Kram

2009-07-03 @ 07:45:57
Postat av: Maya

Tack Kim, den kommer bli kanon :P Fast Chris jobbar och jag latar mig... Ler

2009-07-06 @ 10:35:45
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0