Happy! ~ Glad!


Good morning, woke up and felt a little better today, the last ordeal with lumbago and ischiasen is better soon ... Glad when it goes in the right direction.
But I always have pain ... * Suck *
Really hope something happens now after the X-ray number 3, for this time have they indeed listened and radiographs right portion of the back / pelvis.
But well as the last doctor said, nothing to do, you have to live with it!
But I'm happy anyway! Love you all, and thank you for all support!
But now it's time for work
Over and out!



God morgon, vaknade och kände mig lite bättre idag, sista pärsen med ryggskott och ischiasen är snart bättre...Glad när det går på rätt håll.
Men jag har värk alltid... *Suck*
Hoppas verkligen det händer något nu efter röntgen nummer 3, för denna gånga har dom ju lyssnat och röntgar rätt del av ryggen/bäcknet.
Men är väl som förra läkaren sa, inget att göra något, du får leva med det!
Men jag ärt glad ändå! Älskar er alla, och tack för allt stöd!
Men nu dags att jobba!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kicka

Well then we are 2,,, always somewhere there is an ache!!!;0/

Kramizzar

2009-07-01 @ 06:52:44
Postat av: Maya

Kicka:

I hope you get well soon my friend :)

hugs and kisses

/M

2009-07-01 @ 07:46:16
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Kicka

THANX!!<3

2009-07-01 @ 12:55:13
Postat av: Anonym

Finns ny blogg hos mig!!! Kramen tills jag återvänder!!!

2009-07-01 @ 12:56:47
Postat av: Annika

Usch! Det låter smärtsamt och inte kul alls. Hoppas att vattnet är varmt så ni kan bada länge!

Det finns på tok för många "barn" som bloggar och inte kan ta varken ris eller ros, men visst ifall de mår bättre av att smutskasta så håll till godo!

Kramar från oss

2009-07-01 @ 19:48:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0