Medan jag väntar...~ While I wait ...




I väntan på att Linda ska komma hit idag ska jag fixa lite i husvagnen och cykla och handla mat.

Tror jag ska bjuda på kotletter, nypotatis, sallad och någon god sås när hon dyker upp.

Ska bli så kul att träffas igen.

Idag ska vi nog åka in på Kristianstadsdagarna och gå en runda och lyssna på lite musik.

Natalie var på Rix FM festivalen i går! Hoppas hon hade kul.

Där är ju lite trevliga saker i kväll, bland annat

Girls with a dream som är en Soulkväll med Mia Bergström, Laila Adéle och Maria BenHajji 20:30-21:30 på Stora Torg

Får väl se vad vi hittar på, men nu ska jag cykla och handla jäst så jag kan baka lite någon dag om det inte blir för varmt!

Tjingeling



While I'm waiting for Linda to arrive today, I'm going to arrange some in the caravan and take a ride down to the village and buy some food..

I think we will have pork chop with new potatoes and a salad and some nice delicious sauce for dinner.

I'm really looking forward to meeting her again.

I think we are going in to Kristianstads day's later tonight, there will be music and a lot of fun this week.

Natalie were at Rix FM paty last night, I hope she had a blast!

Today there is a Soulnight Girls with a dream;  with some artists Mia Bergström, Laila Adéle och Maria BenHajji 20:30-21:30 on the big square.

But now i will take my bike for a ride and buy some yeast so I can bake buns if the weather don't gets to hot!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Annika

Glöm inte att äta Langos när du är i stan!

Kramar från oss!

2009-07-08 @ 19:11:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack så mycket!

Den är inte riktigt färdig ännu men jag hoppas att den blir bra!

Håller på och undersöker varför det inte går att visa videon från videofy.me, kommer inte upp alls på skärmen... grrrrrrrrrrrr

2009-07-09 @ 19:25:52
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0