Underverks kräm! ~ Wonder cream


Åhh .. snart är alla mina eksem borta!
Weeeeeeee...och det tack vare Gunnsan!
Jag fick en Aloe Vera Gel av henne som hon köpt i Indien... Aldrig varit med om något liknande!


Eksemen krymper och jag har snart blivit av med alla!


Det lilla mobil smycket (änglen) som ligger där sidan om har jag fått av Linda... söta du... du är min ängel <3
Puss på er alla mina underbara vänner!




Ohh .. soon all my eczema is gone!
Weeeeeeee ... and thanks to Gunnsan!
She gave me an Aloe Vera Gel, which she bought in India ... Never been through something like this!

My Eczema shrinks and they will soon be completely gone!

The small mobile jewelry (an angel) at that page if I have received from Linda ... you are so sweet ... you are my angel <3
Love to you all my wonderful friends!


Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Underbart att du tycks fått hjälp mot dina hudbesvär! Kanske ok vistas i sol framöver oxå. Aloe vera hel vetenskap.

2009-07-21 @ 12:29:12
Postat av: Kicka

HÄFTIT!!! förstått att du saknat mig???

Kommer on line nästa vecka när gubben börja jobba!!! han hatar när ja sitter vid datorn!!

Kramen käraste vän!!!!

<3

2009-07-28 @ 13:54:04
URL: http://mammabearshideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0