Höjd punkt! ~ Highlight!



I onsdags var jag ju tvungen att gå upp tidigt för jag skulle vara hos läkaren redan 8,45.

Kan meddela att det var ingen trevlig upplevelse.

Blev bedövad i näsan innan dom gick in med kameran och sen undersökte han mig ända ner i halsen. Bläää!

Men skönt att få reda på vad det var för knuta jag hade i näsan.

Nu får jag behandling och fungerar det behöver jag inte opereras.

Köpte frallor med hem och Linda hade kaffet klart när jag kom hem.

Sen förberedde vi maten vi skulle ha med oss på konserten, vi spelade Tomas Ledin låtar och drack vin under tiden.

Kristianstadsdagarnas höjdpunkt är helt klart konserten med Tomas Ledin!

Vi hade kanon trevligt, underbart väder, god mat och vin, och massor med trevligt folk!

Lite bilder från kvällen kommer här med!


On Wednesday, I had to get up early because I had a meeting with the doctor already 8.45.
Can tell that it was not a pleasant experience.
Became anaesthetized in the nose before they went in with the camera and then he examined me right down in the throat. Ugh!
But good to find out what kind of lump it is that I have in my nose.
Now I get treatment and I hope it works then I do not need surgery.
Bought rolls with me home and Linda had the coffee ready when I got home.
Then we prepared the food we should have with us at the concert, we played Tomas Ledin songs and drank wine in the meantime.
Kristianstad Days peak is clearly the concert with Tomas Ledin!
We had great fun, wonderful weather, good food and wine, and lots of nice people! A perfect day!
Added some pictures from the evening!

   
   
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Glad för din skull avlöpte bra hos läkaren. Andas ut o ej oroa dig. Toppensätt att fira det på med Tomas Ledin på kvällen i gott sällskap! SommarKram från ett blött Stenungsund.

2009-07-10 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0