Good morning! ~ God Morgon!

 

I challenge you to try to find me in the pictures I put in ... Kalle must ask, what do I wear in the second picture?  In itself, you should clear this without a doubt! After all that I was your girl friend at that time... hahahaha!
But you maybe have become senile?
So.. I let you all try once again, anyway!
Now is the time to go to work!
Over and Out!

 

Jag utmanade er att försöka hitta mig på bilderna jag la in... Måste fråga Kalle, vad har jag på mig på andra bilden? I och för sig bör du klara denna klockrent! Efter som jag var din flick vän då...hahahaha!
Men du kan blivit senil!?
Så jag låter er hållas, ett tag till i alla fall!
Nu är det dags att åka till jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Snarare så var du min flickvän vid bild 1..så den var ju enkel..jo jag är lite senil..men vill fortfarande tycka att andra bruden längst ner från höger är mest likt på bild 2..alltså Madonna/ Material girl look a like i vit klänning..;-)får väl skylla på en alltför liten skärm på min laptop

2009-06-09 @ 07:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0