Good morning! ~God Morgon!



Yesterday when I got home I baked rolls ... Tasted very good!
Thanks Anna for the recipe.
Then it was time for some gardening, all the flowers needed water.
Later I just relaxed a bit and enjoyed being at home.
Today, I think I should test another recipe  :)  ... found a recipe i want to test!:P
And I have to check what I will need with me on Friday when we go to Karlshamns archipelago:) We are some colleague's that is going by boat to Tärnö, it will be so nice. Fun to do something with my colleagues.
But first I hope the weather will be nice at Thursday, I hope to go on a concert with Em and Anneli and some more people.
Now I'm off to work!
Over and out!




I går när jag kom hem bakade jag franskbröd bullar... Superbt goda dom blev!
Tack Anna för receptet!
Sen var det dags för lite trädgårdsarbete, alla blommor behövde vatten.
Sen slappade jag och bara njöt av att vara hemma.
I dag blir det nog lite mer bullar ... hittade ett recept till som jag vill testa :P
Sen måste jag kika lite på vad jag ska ha med mig på fredag när vi åker till Karlshamns skärgård :) Vi på jobbet ska till Tärnö, det ska bli så trevligt. Roligt att göra något med sina kolleger.
Men först av allt hoppas jag på fint väder på torsdag, för då ska jag på konsert med Emily och Anneli och några till!
Men nu är det dags att åka till jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Hehe Inte långt ifrån mig!!! kan vinka till dig rån vägga hamnen!! Ska dit me tjejerna på jobbet o äta!!

KRAMEN!!!!

2009-06-02 @ 07:51:29
Postat av: Marie Charlotte Gren

Snacka om att läska en på morgonkvisten! Tror bestämt jag tar en omväg via Åhus next time jag är i krokarna. Behöver man förvarna, hihi?

Nostalgivarning, när du talar om Tärnö etc. Vet ej om jag berättat att jag tillbringade mina första 3 år i riktiga arbetslivet på Karlshamns AB, tidigare Karlshamns Oljefabriker. Förmånen att bo i Karlshamn under denna tid. Blekinge har därefter en speciell plats i mitt hjärta. Kram på dig!

2009-06-02 @ 08:05:19
Postat av: Linda

Åh, vad de ser fina ut! Blir helt klart dem jag gör nästa gång jag bakar. Troligtvis blir det i helgen, för idag åker jag upp till Eskilstuna för att avsluta husförsäljningen...

Kramiz, vi hörs när jag är hemma igen.

2009-06-02 @ 08:53:15
Postat av: Petra Lakso

Oj, såna goa bullar!

Jag har ju införskaffat en ny ugn, så jag får väl snart börja baka själv.

Du gjorde mig så sugen på det.

Kram

2009-06-02 @ 14:54:45
Postat av: Heather

Can I get the recipe?

/Heather

2009-06-02 @ 20:02:57
Postat av: Anna

Varsågod för receptet Maya. Var så lite så! Blir bara glad när andra provar det man lägger in på MK.

2009-06-02 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0