Good morning ... To the whole world! ~ God morgon... Till hela världen!



Today, just a quick morning blog, got home a little late yesterday.
But wow what fun it was.
I will tell you more about it later ... right now I'm longing... For what... belive it or not? For my vacation of course!
Today and two days more to work:)  It will be so nice to have some time off.
Just wish that Chris could take his vacation to simultaneously.
But now it is time to leave. Wondered if I should cycle down to the village and take a bus there ... And get some extra exercise after all the good food and drink yesterday! Hihi ...
Over and out!



Idag blir det bara en snabb morgon blogg,kom ju hem lite sent i går.
Men oj vad trevligt det var.
Berättat mer om det sen... just nu är längtar stor... efter vad tänker ni?! Semester så klart!
Idag och 2 dagar till att jobba :) Ska bli så skönt att vara ledig.
Önskar bara att Chris med kunde varit ledig samtidigt.
Men nu är det dags att ge sig av. Funderade om jag skulle cykla till glashyttan och ta bussen där... så får man lite extra motion efter all god mat och dryck igår! Hihi...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Härligt me semester Njut i de fulla!!!... idag ska ja lämna in papper om egen adsl!! tar ett par veckor me men de får man överleva!! kramen

2009-06-30 @ 08:01:21
Postat av: Marie Charlotte Gren

Gör det!! Glashyttan alltid värd ett besök. Bär fortfarande med mig i färskt minne mitt besök där påsken-05. Kram på dig!

2009-06-30 @ 18:59:54
Postat av: Annika

Visst blir det tomt. Tomt som attans utan dom. Det har gått 2 år men jag är fortfarande inte redo för en ny vovve!

Men en vacker dag ska det bli en mops och han ska heta Buddah!

Ha en skön kväll!

2009-06-30 @ 19:50:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Kicka:

jag hoppas du får internet snabbt igen :)

Kramen



Marie Charlotte Gren:

Glasshyttan ligger precis vid busshållplatsen dör min buss går. Där av att det blir ofta en tur ner om där. Väldigt vackra saker :)



Annika:

Coolt namn :P

2009-07-01 @ 07:48:26
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0