Lunch blog ~ Lunch blogg



Today it will be a quick lunch blog!
I am so glad I got the X-ray appointment for my bad hips... we may well see if they can figure out why I have a pain ... Cross your fingers!
Finally things get's started to happen...

Tomorrow I'm going to the physiotherapist and then the Red Cross will come and get everything I given to them.
Nice!
But now is the time to work again!
Over and out!


-------------------------------------------------------------------------
Idag blir det en snabb lunchblogg!
Jag är så glad att jag fått röntgen tid till mina onda höfter... vi får väl se om dom kan lista ut varför jag har ont... Håller tummarna!
Äntligen börjar det hända saker...

I morgon ska jag till sjukgymnasten och sen kommer Röda korset dom ska hämta allt jag skänkt till dom.
Härligt!
Men nu är det dags att jobba igen!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0