Monday again! ~ Måndag igen!



Yesterday, it was a beautiful Sunday, a bit cold but great!
We did a lot of gardening!
Try to take some pictures of our garden tonight.
We have moved a little lilac and some more plants.
Chris baked buns, they are so good!
Today, I will work as usual and then buy some ingridens that I should have until Wednesday, when I have Natalie class for breakfast!
It will be fun. Think I will be make freshly baked roll for them!
But now it's time to go to work!
Over and out!

Igår var det en skön söndag, ganska kall men skön ändå. Det blev massor med trädgårdsarbete gjort!
Försöka hinna ta lite bilder av trädgården ikväll.
Vi har flyttat lite syrener och annat.
Chris bakade tekakor, dom är så goda!
Idag ska jag jobba som vanligt och sen komplettera lite som jag ska ha till onsdag, då jag ska ha Natalies klass på frukost!
Det ska bli kul. Tänkte dom ska få nybakta frallor till dom!
Men nu är det dags att åka till jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

De te kakorna såg goda ut. Hoppas ni får en bra vecka. har ni skolavslutning denna vecka med? Får se hur det går här med min rygg



//Kram Kenneth

2009-06-08 @ 07:01:35
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Maya

Har du aldrig blivit bjuden på dessa? Du som bott granne med Chris så länge... dåligt! Får väl se till att han gör sådana när ni kommer på besök :P

Du med ont i ryggen? Jag med.... hoppas det går över snart.

Jo på fredag är det skolavslutning här, och vi har en student med Emma, Tjejernas kusin går ut frisör :) Så det ska bli kul att fira henne.

2009-06-08 @ 07:19:33
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Kicka

MUMS!!!

Ser ni har haft de MYZZIGT på Tärnö!!

Visst är de vackert????

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0