The result ~ Resultatet



Now we will see who guessed right!
Kalle, but it 's perhaps not so strange!
Malin, impressed! Well done!
So that will say that I am sitting at the bottom right in red shirt in picture number 1!
And, picture number 2 I am sitting in a white dress, long white gloves and a garter :P!
So Kalle and Malin you may share the honor * smiles *
And coffee with me when you want :P But you already know that you always welcome here :)


Då ska vi se vilka som gissat rätt!
Kalle, men det va ju kanske inte så konstigt!
Malin, imponerad! Duktigt!
Så det vill säga att jag sitter längst ner till höger i röd tröja på bild 1!
Och på bild två sitter jag i vit klänning, långa vita handskar och strumpeband :P!
Så Kalle och Malin ni får dela äran *Ler*
Och fika hos mig när ni vill :P Men det vet ni ju redan :)


Kommentarer
Postat av: Anna Lundkvist

Men då hade jag iallafall 1 rätt (bild nr2)!!!

2009-06-09 @ 18:52:12
Postat av: Kalle

Yes! Kände till och med igen skorna på bild 1 så blev lite besviken när du undrade om jag var senil! ;-)

2009-06-09 @ 19:08:34
Postat av: Johanna

joda, jag går i skolan där=) men snart sista dagen för sommaren!

2009-06-09 @ 19:23:37
URL: http://lattejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0