Inredning...

Alla har vi våra favorit sajter... jag har en del som jag kikar runt på ofta. Mycket är inredningssajter!
Här kommer ett par tips denna trevliga sida www.countrylife.se  har massor roliga och trevliga inrednings prylar och mycket mer!
Eller vad sägs om dessa sakerna som du kan hitta där!?


En härlig zinkbalja som du kan plantera i!


Underbara ljustakar


Jag är väldigt förtjust i små kryddburkar.
Det finns ju hur mycket trevligt som helst på nätet alla dessa kommer från http://www.countrylife.se/

En annan favorit sajt är www.countrybymail.se som har massor med underbara saker!
Vad sägs om dessa?

Underbara ljusstakar


Charmiga plåtaskar


Där finns helt underbara saker... jag blir helt sjuk av alla roliga grejor man kan hitta.

Massor saker kan man hitta på Loppisar och auktioner, men man kan ju alltid susa runt nätet och kika på vad dom har att erbjuda.
Roligt med tips och massor ideér får man med.
Kom gärna med tips på andra bra sajter!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Om du gillar prýttlar eller heminrednig gå in på target.com brukar alltid vara där när jag är över...jag är kitchen aid freak..

2009-03-27 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0