Bad night!... Dålig natt!

  
Oh, what pain, waking up everytime I turned myself in bed ...
Hate this, just want it to be good now, I am getting impatient ...
Well, I know .... have not had this pain a long time, but it is enough!
Soon time to go to work, then meeting at Nattis school ... Will be exciting to hear how it goes for her final year now before upper secondary school.

But first ... some pills so I can put up with this pain .. And coffee! Lots of coffee!
Later!




Fy vilken smärta, vaknat varje gång jag vänt mig i sängen...
Hatar detta, Vill bara att det ska bli bra nu, jag börjar bli otålig...
Jaja, jag vet.... har inte haft ont värst länge, men det räcker!
Snart dags att åka till jobbet, sen möte på Nattis skola... Kommer att bli spännande att höra hur det går för henne, sista året nu innan Gymnasiet.

Men först... lite piller så jag står ut.. Och kaffe! Massor kaffe! 
Vi hörs och ses!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

då är vi två!!! UGH!!! Men Ja SKA RINGA IDAG!!! O fåhjälp,, gäller o bara få MIN läkare!!!

Håll tummarna!!!

Kram!!!!!

2009-05-05 @ 07:11:39
URL: http://mammabearshideout.blogg.se/
Postat av: Kenneth

godmorgon där



Inte kul o behöva ha så där ont. kanske lite taskigt men det finns även positiva saker med att ha ont då känner man ju att man har en kropp :) du vet att jag skoja med dig va. Sköt om dig o ta det lungt nu när du har ont

Kram

2009-05-05 @ 07:41:48
URL: http://kenrot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0