Friday... at last! ~ Äntligen Fredag!


Today I purchase Lavender, Geranium, Lobelia and some I do not know what they called, but it will be fine together.
Tomorrow, I shall do some planting, lavender in the flowerbed and they other flowers in pots. And then shall Emily and I go to the Flea:) It should be Fun!
The pictures are of what i bought today and yesterday.

Rhodedendron has been put in the soil. So nice :)
I'm looking forward to go to the movies this weekend,but NO! They were all fully booked :(
I Have to check for another day.

But I wanted to se Angels & Demons this weekend!

I'm surly!

But will return tomorrow with pictures of my flowerbed ... if I have time to get it done!

 


Dagens inköp blev Lavendel, Pelargonior, Häng Lobelia och några som jag inte vet vad dom heter, men det kommer bli fint ihop.
I morgon skall jag plantera lavendel i rabatten och de andra blommorna i krukor.
Och sedan skall Emily och jag gå till Loppmarknad:) Det ska bli kul!
Bilderna av vad jag köpte idag och igår.
Rhodedendron har satts i marken. Så fint:)
Jag ser fram emot att gå på bio i helgen, men NEJ! De var alla fullbokade: (
Får bli en annan dag! Men jag ville se Angels & Demons i helgen!
*surar*
Men återkommer i morgon med bilder på min rabatt...om jag hinner få den klar!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

ja här kliver manupp o sätter sig för att läsa morgonbloggen men inte finns det någon där :)

2009-05-16 @ 07:58:24
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Maya

Inte hunnit än ju... ska iväg nu på morgonen så du får hålla tillgodo med kvälls bloggen :P Och för informationen så var det ingen ny hos dig heller :P

Kramen

2009-05-16 @ 07:59:51
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Kicka

SAU FINT DE BIDDE!!! du e dutti du!! jag har en stor korg me dahlior som ska ner också,, har gett bort en del också!! de blir såå mycket av dem!!! Du får gärna kom o hämta med om du vill !HHEHEHE

kramen hoppas ni har haft en bra dag!!!

Postat av: Johanna

Jag tänkte lika igår, Äntligen fredag!=)

2009-05-16 @ 13:10:30
URL: http://lattejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0