Good Morning! ~ God morgon!



Good morning!
Hope everyone slept well! And wake up rested ... I think I am as tired now as when I went to sleep last night. But... 1 liter of coffee, so I will wake up!
Today is job as usual, but after work we are going to the market to buy some plants for the garden.
And I will buy Swedish Strawberries! Mmmm ..I love strawberries! Think it's one of my absolute favorite things to eat! 1 liter costs 50sek. Approximately € 4.60 but worth every dollar
Tomorrow is Friday AGAIN! Time just flies away!

Now I have to go to work!



God morgon!
Hoppas alla sovit gott! Och vaknar utvilade... jag tycker jag är lika trött nu som när jag gick och la mig i går!
Men men .. 1 liter kaffe så går det kanske över!
I dag är det jobb som vanligt men efter ska vi på torget och se om dom har några fina blommor till trädgården.
Och jag ska köpa Svenska Jordgubbar! Mmmm.. älskar jordgubbar! Tror nog det är en av mina absoluta favorit saker att äta! 1 liter kostar 50sek. Ungefär €4,60 Men värt varenda krona
I morgon är det fredag IGEN! Tiden bara flyger iväg!

Men nu jobbe dags..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Godmorgon



Ja mornarna börjar även bli tunga här. men nu är det inte långt kvar.

Jordgubbar lät gott skicka hit lite.



Kram

2009-05-14 @ 06:49:39
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Johanna

ÅH jordgubbar,vad gott=)

idag ska jag ha prov.

kram på dig mammsen

2009-05-14 @ 07:45:14
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Maya

Jordgubbarna blev ju glömda i går... hade bara blommor i sikte... :P

2009-05-15 @ 08:15:51
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0