New week! ~ Ny vecka!



Today is has been a really grey day, no sunshine ...yet. And rain .. we need rain but I prefer sunshine.

No I'm having lunch and was thinking of what I should do this week, it's a short work week, today after work I have a meeting, then it's home do some housework and make dinner.

But tomorrow I'm off at noon then I got two doctors appointments.

I hope the doctor tells me that I can stop the medication for my skin disease. So I can spend some time in the sun..I love the sun and it's very hard to stay in the shade all the time.

And then I shall meet the occupational therapist, and get some training form my sore elbow.

Let's see,  Wednesday I have nothing on my schedule, only grocery shopping and work of cause.


And then we have a holiday here in Sweden, Ascension Day! Nice! And then I have take a spare day at Friday! So I get four days off J It will be so nice.

I hope we get some sunshine, and nice weather. We have been talking about go fishing in Grundsjön again.

I love that place J

But no I have to start work again!

Have a nice day.



I dag är det verkligen en grå dag! Och regnigt, okej vi behöver regn men jag föredrar sol.

Nu har jag Lunchrast och sitter och funderar på vad som händer denna vecka.

Idag har jag ett möte efter jobbet sen är det till att åka hem och städa och fixa middag.

Men i morgon slutar jag vid lunch, har två läkarbesök, jag ska till hudterapeuten, jag hoppas hon ger mig ett positivt besked att jag kan sluta med min medicin så jag kan vara ute i solen. Är så tråkigt att behöva hålla sig i skuggan hela tiden.

Sen ska jag till arbetsterapeuten men min ömma armbåge, och få lite information om hur jag ska göra för att den ska bli bättre.

På onsdag är det inget inbokat, förutom att jag ska storhandla och jobba såklart.


Och sen är vi lediga på torsdag det är ju Kristihimmelsfärdsdagen och , jag har tagit ledigt på fredag så jag har  fyra dagar fritt. Ska bli så skönt!

Så jag hoppas vi får lite sol och härligt väder. Vi har pratat lite om att åka till Grundsjön och fiska igen, jag älskar det stället.

Men nu är det dags att jobba igen, ha en skön dag!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

Hoppas du har de skönt på dina lediga dagar!!!

själv ska ja in till stan o lämna johanna på skolan.. sen ska ja se om ja kan hitta en snygg topp o ha på mig på torsdag kväll när gubben o ja är bjudna på midda!!! Hade mysig dag hos Petra o ebba igår men de har du läst på min blogg hehe,,,

KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0