Not so great! ~ Inte så bra!



Today it's a boring day, I'm so tired.

I hate not feeling well.

I don't know how to snap out of it, but somehow I have to!

I think some vacation will do the trick... and a doctor's appointment!

I hate living in uncertainty, I need to have answerers.

I will take Marie Charlottes tip, and make a list of things that make me feel good J

And the conclusion og this exercise is:

•1.      Spend time with my family.

•2.      Gardening

•3.      Read books

•4.      Paint pictures

•5.      Manicure

•6.      Pedicure

•7.      Bake

•8.      Shopping

•9.      Decoration

•10.  Sun bath (not possible right now)

•11.  Go on a trip

•12.  Stay a hole day in bed doing nothing :P


So what I can see I doing everything right, I'm always trying to do things that I Like.

Okay, I have to do stuff that's not so pleasant to, housework sucks!

But I think this is just a short down period, I will get back to be my happy self again soon





Idag är en sådan där tråkig dag.. jag är så trött, ingen energi!

Jag hatar att inte må bra.

Jag vet inte hur jag ska komma ur detta men jag måste.

Lite semester vore nog bra... och ett läkarbesök.

Ovissheten är alltid värst, jag behöver svar!

Men jag ska ta Marie Charlottes tips och göra en lista på saker som får mig att må bra.

Detta är resultatet:

•1.      Va tillsammans med min familj.

•2.      Trädgårdsarbete

•3.      Läsa

•4.      Måla

•5.      Manikyr

•6.      Pedikyr

•7.      Baka

•8.      Shoppa

•9.      Dekorera

•10.  Sola (fast det kan jag ju inte nu)

•11.  Resa

•12.  Stanna i sängen en hel dag och göra absolut ingenting!


Så vad jag kan se så gör jag rätt saker i alla fall!

Okej, finns en del jag måste göra som inte är så kul, hushållsarbete...*tråk*

Men jag tror att detta bara är en sån liten svacka så snart är jag mitt glada jag igen!


Kommentarer
Postat av: Ejris

tack vännen ser ut som den..canada sippa:P

man kan ju översätta:P..den växer på en gammal tomte en bit bort funderar på att ta lite rot av den för visst den är underbar vacker

kram

2009-05-27 @ 15:49:07
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Umgås med goda vänner kanske kan läggas till på din lista. Blogga?

2009-05-27 @ 22:54:22
Postat av: Anonym

Ejris: Ja dom är så söta :)

Men lite av ett ogräs :P



Ja det är 2 saker som jag kan lägga till min lista :)

2009-05-28 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0