The Lump is gone - Knutan är borta...


Everything went well today, the lump is gone and Natti was very brave;) The surgeon removed the lump under local anesthesia. I know that Natti hate needles, but she was brave, I am so proud of her!
I invited her to breakfast at Mc Donalds afterwards as a reward, she loves bagels with creme cheese.


Back home I have done some housework, and I had lunch, now I am waiting for Em to come home to me. I miss my little girl :)

Later on I will start some dinner, we going to have a guest today.
Have a nice afternoon all!



Allt gick bra idag, knutan är borta och Natti var mycket modig;) Kirurgen tog bort knutan under lokal bedövning. Jag vet att Natti hatar sprutor, men hon var modig, jag är så stolt över henne!
Jag bjöd henne på frukost på Mc Donalds efteråt som belöning, hon älskar bagels med creme cheese.


När jag kom hem blev det lite städning och annat, och sen lunch, nu väntar jag på Em som ska komma hem till mig. Jag saknar min lilla flicka:)

Om en stund ska jag börja med maten, vi har en gäst till middag idag.
Ha en trevlig eftermiddag alla!



Kommentarer
Postat av: Kicka

Dutti töööös!!! O bagels o cream cheese o lax ska de va!!!! MUMSFILLIBABBA!!!!

hoppas du har en bra dag!!!!! regnar de hos er????

Kram!!!!

2009-05-06 @ 13:55:00
Postat av: Marie Charlotte Gren

"Lilla Em". I en mammas ögon blir barn ej stora eller, hihi. Undras vem som svårast för att klippa navelsträngen av er två? Lyllos där. Fortfarande en dotter kvar hemma på heltid. Njuuut! Just idag fick jag dock agera "soptunna" för dotterns för dagen mindre angenäma humör. Så kan det gå när man slår en signal med goda avsikter. Ej alla dgr man lika rustad för att va "soptunna". Vet ej om du ev känner igen dig i detta. Kram så länge och ha en underbar em tillsammans med dottern.

2009-05-06 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0