Tv night... Tv kväll!


I got some books from my daughter who was here today, Caroline Engvall: 14 year for sale!
And from her mother-in-law Anneli, inner circle, by Mari Jungstedt. I gave her a book that I think is very worth the read. Dandelion child by Sandra Gustafsson ... very touching! Read it if you have not already done so!
We had a lovely time Em and I, we had coffee and watched series that we enjoy and talked a lot.
Then it was time for her to go home!
We have just eaten dinner so I feel like a princess:)
I feel sick of the medicines I take, but not when I have just eaten.
Chris and Jan have just drove away, time for some hunting tonight. I shall soon curl up on the sofa and watch Ice Hockey, The coffee is ready and it is burning in the fireplace so it will be nice, just me and the cat at home.
The laundry is almost ready so it's time to hang it up and then curl up in the sofa!


Jag har fått böcker av min dotter som var här idag, Caroline Engvalls 14 År till salu!
Och från hennes svärmor Anneli Den Inre kretsen av Mari Jungstedt.
 Jag gav henne en bok som jag tycker är mycket värd att läsa. Maskrosungen av Sandra Gustafsson... otroligt bra! Läs den om ni inte redan gjort det!
Vi hade en mysig stund Em och jag, vi fikade och tittade lite på en serie som vi följer och snackade en massa.
Sen var det dags för henne att ge sig av hemåt!
Vi har nyss ätit kvällsmat så jag mår som en prinsessa :)
Jag mår illa av medicinerna jag tar, men inte när jag nyss ätit.
Chris och Jan körde nyss iväg, dags för lite jakt ikväll. Jag ska snart krypa upp i soffan och titta på Ishockey, Kaffet är snart klart och det brinner i brasan så det kommer bli mysigt, bara jag och katten hemma.
Tvättmaskinen är snart klar så det är dags att hänga upp det och sen krypa upp i soff hörnan!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som du kommer ha en skön kväll, njut av den

2009-05-06 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0