God morgon!



Måste säga att det var skönt att komma hem torr för engångs skull i går... hoppas verkligen på bättre väder, får gärna bli snö så det lyser upp, men då ska det va kallt med så det ligger kvar :)

Var och shoppade lite innan jag åkte hem, kollade efter ett par julklappar med fanns inte ännu.
Får göra nytt försök snart igen, svårt med vissas presenter... tycker om önskelister då är det lite lättare att veta.
Som vanligt blir det inga dyra julklappar, inte summan som räknas utan tanken bakom. Eller hur?
Jag har så svårt för folk som handlar julklappar för flera tusen till varje familjemedlem, men iofs har du de pengarna att röra dig med så är det ju helt ok!
Jag har det i alla fall INTE!

Jag älskar ju att få böcker, men har ju massor just nu och inga riktiga bra förslag vad jag vill ha fö några, jo Dan Browns nya..i pocket!
Den vill både Chris och jag ha :)

Annars idag så står det tvätt och fixa lite här hemma på programet!
Men nu väcka Natalie och sen dusch och jobb.
Sen ut i...ja REGNET! *Suckar*


     Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anna

Morning, här smattrar de mot fönsterrutorna med :(, blir en mörk dag igen. Duktig du är som börjat kika på julklkappar, kanske ska börja jag med för de är inte kul o ha de kvar till sista veckan. Nu ska jag till ma o pa och fika, ha en bra dag! kram Anna

2009-11-17 @ 07:38:25
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Petra

Hallo Maya

Grått och trist! Ja! Usch!

Som du läst tidigare har jag börjat köpa julklappar och har inte så mycket kvar. Håller med dig, inga dyra men ack så värdefulla ändå, av omtanke.

Ha en underbar dag!

Kram

2009-11-17 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0