En kanon dag :)



Så var ännu en arbetsdag till ända :) Men det har varit riktigt bra ... skönt när allt flyter för en gångs skull.
Annars har jag haft en bra dag, varit och letat efter skor och stövlar.
Det blev två par...se här, ett par promenadkängor och ett par high heels... I like :)



Sen har jag nyss stoppat kycklingfiléerna i ugnen, fyllda med mjukost, lök och en massa andra god saker.
Så det är väl klart om en stund medan jag sitter här.

Har haft många besökare även idag, och fått önskemål om en dessert med choklad /nötter och det kan jag nog bidra med, iofs inte mitt recept men ett jag provat för något år sedan.

Chris är med hemkommen, varit och klippt sig :P gillar när han är nyklippt :) ♥

Men nu är det mat!

   Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Deboss

fräck bild =)

2009-11-10 @ 21:32:57
URL: http://deboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0