Idag blir det besök...



God morgon!
Härligt att få sova tills man vaknar!
Klockan 6,45 och man är helt utsövd... härligt.
Nu är det strax dags för frukost och sen blir det till att fixa lite här, och baka och förbereda maten.
En promenad ska med hinnas med, för vilket väder...solen skiner och det är ljuvligt!

Christians Morbror Morgan och Claes dyker upp i eftermiddag ska bli så kul, jag har ju inte träffat Morgan innan och Chris har inte heller sett honom på väldigt länge.
Och så kommer vår favorit Claes, världens bästa Claes...hihi!

Jag har hittat krukor jag vill ha, funderar om jag ska ta en tur ner och köpa dem idag eller vänta...men då kanske dom tar slut.
Iofs är det ingen brådska med dem, det är ju julkrukor, men jag blev väldigt förtjust i dem :)

Menyn idag är klar, vi ska ha lite pepparkakor (Kung Oscars) med grönmögelost Höng Himmelblå innan middagen sen vildsvins gryta med doft av julen *Ler* och till dessert Kolatårta.

Vi får väl se om det blir uppskattat :)
Hitills är det ingen som inte tyckt om mina vilträtter.
Men man vet aldrig, ska bli spännande i alla fall... Kolatårtan är nytt recept.
Så här ska skållas och malas mandel :)

Men nu! Frukost!

 
      Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack så mycket för den snälla kommentaren :)

Utvilad innan klockan sju?!

Oj jag är inte alls så morgonpigg!

Kramis

2009-11-20 @ 15:06:47
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul ochfå träffa gamla o nya vänner. Jag hade fullt upp förra veckan då jag hade främmande från Tyskland, jättekul men samtidigt jobbigt efter 6 dagar :). ha en bra helg! Kram Anna

2009-11-20 @ 15:30:06
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0