Positiv och Negativ...

Kritik!
Finns en del som skriver blogg och blir arga, sura för inte alla tycker som dem, men varför skriver de då offentligt?
Vissa skriver väldigt elaka saker om folk i deras närhet, det tycker jag är skrämmande och tycker väldigt synd om de utsatta personerna. Man kan faktiskt tänka sig för lite, man behöver inte såra någon.
Och har man problem med en person varför inte prata med den personen då och reda ut det?
Men om man skriver blogg måste man kunna ta både ris och ros.
Och om man är rädd för personangrepp kanske man inte ska skriva offentligt utan hålla sig till ett word dokument i sin dator?! Eller?
Vad tycker ni!? Har jag fel?
Jag skriver för mina vänner och min familj, de som hamnat här under resans gång är så välkomna, mina släktingar mailar mig, vill inte ha sina kommentarer synliga för dom vill inte bli påhoppade av vissa personer som läser min blogg, och kommenterar elakt.
Idag publicerar inte jag de elaka kommentarerna jag får... jo en del, men definitivt inte alla. Vissa skriver med så dåligt ordförråd så jag tycker det är pinsamt att lägga ut dem. Rätt eller fel? Men det är vad jag anser.
När man inte ens kan argumentera på ett vettigt sätt så är det inte värt att publicera..eller?
Vore kul att höra era åsikter... så kommentera gärna.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Det stämmer!!! Kan man inte ta kritik så ska man inte skriva blogg!!!!

GO FOR IT GIRL!! Du e bäst!!

2009-11-30 @ 09:41:07
Postat av: madame x-hater ;)

hänt nåt nytt?

2009-11-30 @ 10:58:02
Postat av: Lisa

Jag håller fullständigt med dig. Man behöver inte skriva allt man tänker. Måste få säga att jag tycker jättemycket om din blogg, du har såå fantastiska bilder, man blir glad när man ser dem

Ha en bra dag.

2009-11-30 @ 11:06:23
Postat av: Ejris

förstår inte heller varför man ska hoppa på bloggskrivarne i komentarena och varför i all värden ska man skriva nedlåtande...skulle inte skriva nedlåtande ens i "pappersdagboken" jag kan tänka tyst för mig själv att h*n är inte klok men det är en tyst tanke eventulellt lite mutter här hemma då försås=)

KRAMIS

2009-11-30 @ 14:11:06
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Så sant så. :)

Kan man inte ta kritik, så ska man inte skriva offentligt. :)



SV: Tack så jättemycket! Vad roligt! :) Min bloggdesign har en kompis till mig gjort. :) Anna heter hon. :)



Vad roligt att du hittade till min blogg och att jag hittade till din. :)

Jag har sparat dig under feeds, så nu ser jag när du uppdaterar din blogg med nya inlägg. :)



Trevligt att råkas! :) Hoppas det blir fler gånger vi skriver till varandra. :)



Hoppas du får en underbar fortsätting på veckan!



Mvh

Jonna

2009-11-30 @ 18:32:43
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Krizza

Jag håller helt med dig. :)

2009-11-30 @ 20:12:07
URL: http://ladymystery.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej vännen!

Tack för din omtanke. Vi är kassa bägge två men mini är riktigt dålig.

Kommenterar och bloggar mer så fort vi mår bättre!

Massor av kramar!

2009-11-30 @ 21:41:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Maya!

Håller med dig.

Skriver man blogg får man ta konsekvenserna.

Jag har en del "gamla" "vänner" runt omkring mig som jag idag inte har kontakt med av olika orsaker och den största anledning är att dom inte kan sålla sig bland de som verkligen är vänner.



På min blogg kan jag ibland rasa ut min ilska över deras beteende men skriver inte om det som ett ämne i bloggen. Dom kan heller inte känna sig träffade, ty dom har inte tillgång till min blogg.



Du skriver en kanonblogg!

Kram



2009-12-02 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0