Så va det ju det...

Önskelista!
Lika svårt som alltid, men jag vet ju vad jag vill ha men det är tok dyrt!
En Digital  systemkamera men roliga saker till :)
Men jag har försökt sätta ihop en lista till kidsen, inte det lättaste men dock lite kuliga saker.
Eller vad sägs om detta?
Här är listan jag skickat till barnen:P

1.Cykelväska

Finns många olika men jag gillar de som är svart/grå/vit/röd

Här är ett par modeller, den ska gå att haka på paket hållaren,

 

 

2.Sen en mandelkvarn 

Kanske en sån här… så man slipper klämma fast den på ett bord eller bänk, eller en elektrisk, denna hittade jag på nätet kostar 159,00 hos www.lyckasmedmat.se

3.Fotvård är aldrig fel :) så presentkort på det! Eller annan behandling kanske.

4. Och överst på önskelistan står en digital systemkamera :) men den får vänta nått år till skulle jag tro :P ♥

5.Böcker gillar jag med, både deckare och mat

6. Hängmatta om du ramlar över en fin gärna i blått.

7. Någon Lyxig doft är inte heller fel.

8. Eller något en mamma kan behöva som jag missat :P
Vad tror ni? kan det va något att hänga i julgranen ...hihi, eller i alla fall sätta under granen :)
Nu väntar jag bara på alla barnens mail :P ska bli kul att se vad dom önskar sig!
Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Monstret

Förslag till nr,8! Nytt huva

2009-11-28 @ 01:11:12
Postat av: Maya

Monstret: Tycker du jag behöver ett nytt huvud? eller en luva?

Det finns ju huva på jackor, men det har jag redan!

Men du förstår kanske inte bättre, gissar på att du är ett barn.

Din svenska är inte den bästa, och att vara Anonym! Så fegt!



2009-11-28 @ 09:28:04
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Anna

Cykelväskan var ett bra tips, det är svårt och skriva lista till ungarna för dom vill ju inte köpa så dyrt. Har många önskningar, men får nog skicka dom till en rik tomte :). Ha en bra helg! Kram Anna

2009-11-28 @ 09:35:05
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Maya

Anna: Jag blev väldigt förtjust i dessa väskor, otroligt smarta med en anordning som är döljd under ett fack, som man sen öppnar när man ska hacka på väskan på pakethållaren.

Jag som älskar att cykla och cyklar mycket tycker detta var super fiffigt! :)

2009-11-28 @ 09:38:29
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0