Så var den utläst...

Den var riktigt bra, Peter Robinson´s i Ondskans Spår! 
Rekommenderar den gärna om man gillar deckare, bra handling och den var svår att lägga i från sig.
Håller med dig Bitte, lite trög i starten :)
Men vad ska jag ge mig på nu då?
Förslag?
Fick bli Metero idag på bussen *Ler*

Har en bok som jag funderar på att läsa...en thriller av Dennis Lehane  Patient 67.
Någon som läst den?
Den låter bra, läs här:

Shutter Island. En ö med ett hårdbevakat sjukhus för mentalsjuka brottslingar. Nu har en av dem lyckats fly därifrån och kriminalaren Teddy Daniels kallas dit för att ta hand om fallet. Men vad är det egentligen som pågår bakom sjukhusets murar? Hur kan någon överhuvudtaget avvika från denna strängt isolerade ö? Och vem är den patient 67 som rymlingen nämnt i ett kodat, kvarlämnat meddelande? Ju mer Teddy Daniels försöker kartlägga de mysterier som omger Shutter Island, desto diffusare blir bilden och desto mer börjar han tvivla på sina egna sinnen... Efter succén med Rött regn är en av USA:s hetaste spänningsförfattare tillbaka - med en mardrömslik och labyrintartad skildring från helvetets förgårdar.

Den kan va något eller hur?!

 
     Tjingeling


Kommentarer
Postat av: madame x hatare

har du läst alla stieg larssons..? är inne på den sista nu och dom är kanon

2009-11-18 @ 19:19:55
Postat av: Anonym

Trodde du gillade Madame X's skriverier, hon har ju bra fantasi :)

2009-11-18 @ 19:42:06
Postat av: Annika

Jag är helt besatt av amerikanska true crime böcker men jag vet inte om man kan få tag på dom i Sverige!

Kramis

2009-11-18 @ 22:37:28
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Har du några författare på lager och vad böckerna heter så kan jag kolla på Bokus :P Kanon ställe att beställa böcker på... och fraktfritt :)

2009-11-18 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0