Slappe söndag!




Har haft en väldigt skön söndag, skrivit in recepten här på bloggen och snackat med lite vänner ...nice!
Även hunnit med att mysa lite och tittat på film, härligt.
Precis ätit middag, blev wok, det var gott...älskar ju crispiga grönsaker.

Sen kom Emily en en snabbis efter jobbet och gratulerade Chris (hennes "Bonus Pappa") på fars dag, Hon är nog världens gulligaste. Han fick after eight, trisslott och ett gulligt kort!
Sen for hon vidare... hem och äta, duscha och sen iväg till sin pappa på fika.

Som vanligt hör väl inte hans egna barn av sig... i alla fall inte tjejerna, men dom får säkert inte för sin mamma.

Jag har i alla fall alltid uppmuntrat mina barn till att hålla kontakt med sin pappa. Dom älskar ju honom oavsett ♥
Men alla klarar ju inte av det! Vissa låter sin bitterhet gå ut över barnen. Synd... om barnen.
Dom har ju inte gjort något fel, så varför låta dom lida?? Skumt!? Blir inte klok på sådana människor!

Nu ska vi njuta av kvällen.

    Tjingling

Tack för alla mail, och fortsätt gärna maila, jag svarar så fort jag hinner :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej !



Tack för titten hos mig!



Håller med om att det är superviktigt med kontakt med sin pappa, man har bara en!



Kram Annica.

2009-11-08 @ 20:48:34
URL: http://homenumberone.blogspot.com
Postat av: Annika

Hahaha... du har så rätt!

Han kan laga mat åt mig!

Kramis

2009-11-08 @ 23:05:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Mr.T

...är att idag fick du en utmaning på min blogg =)

2009-11-09 @ 00:21:21
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Kicka

Klart att baranen ska hålla kontakt me pappa trots att deras mamma är bitter!! som man bäddar får man ligga!!! Kramen i massor!!

2009-11-09 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0