Nu är det fredag & dags för helg...



Usch vad trött jag var idag igen när jag vaknade... 5,15... trodde klockan var mitt i natten..hihi.
Men kaffet var klart och doftade underbart!
Ska bli så skönt med helg igen... Idag är det mysfredag och då ska vi bara mysa. Jovisst ..jobba lite med. *Ler*
Men en skön hemma kväll ska det bli om allt blir enligt planerna.

På lördag morgon ska Chris och Magnus jaga, och jag tänkte fixa lite här hemma.... efter jag haft sov morgon!

Lördagkväll är det  mingelparty hos Sofie sedan utgång, det ser jag fram emot.
Söndag blir det nog inte så många knop gjorda *Ler*
Men det ska bli skönt det med.

Har fått många önskemål på recept ska föröka hinna lägga in några med, ni vill ha fler vardags recept ...hihi, vi äter vildsvin till vardags här. Men är väl så man tager vad man haver :)
Sen ville ni ha något smarrigt nu till helgen, det ska vi lösa.

Men nu... duschen sen jobba :)

        Tjingeling

        


Kommentarer
Postat av: Annika

Superskönt med helg!

Vart går ni ut någonstans? Om man får fråga!

Att äta vilt till varddags är verkligen lyx!

Kramis

2009-11-13 @ 11:24:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0