Tack...

För alla krya på dig hälsningar!
Här, FB och på mailen!
Ni är bara så gulliga!
Och tack Chris för att du alltid finns där...
Mår lite bättre idag, ska ut och gå en runda och få lite luft idag hade jag tänkt!
Och hoppas på att det är på väg tillbaka... lite snorig och skallebank har jag dock, men sovit som en stock.
Trodde jag aldrig... eftersom jag sovit hela dan nästan.
Men känner mig piggare nu, vaknade vid 10 och det är ovanligt för mig.
Men jag behövde väl sova :)
Funderar på i fall jag ska promenera eller cykla... ryggen är ingen hit, men det är för jag legat så mycket så det ena ger det andra :(
Eller man kanske skulle göra båda, först en tur på cykeln och senare en promenad...
Men nu lite frukost och en dusch.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Annika

MAYA IS BACK!

Som vi har saknat dig!

Massor av kramar!

2009-11-26 @ 14:51:29
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0