Trevligt...

Det hade vi verkligen igår, så kul att träffa Jörgen igen och att lära känna Anette!

Vi började med lite glögg och pappearkakor med grönmögelost när dom kom.
Och sen blev det fylld lövbiff (fylld med vitlök/örter/ost) med hasselbackspotatis, kall vitlöks sås och sallad.... och till dessert, en fruktsallad på exotiska frukter med mandelgrädde.
Vi fick en otroligt fin present korg av dem, där är massor med smarriga saker, ska bli spännande att testa allt.
Där var bland annat, årets glögg, Laphroaig, rött vin, pepparkakor, färska fikon, fikonmarmelad, vinäger, viltolja, ceddarost, grönmögelost, chokladtryffel, Kapkrusbär eller som de heter på latin Physalis peruviana.  Kolla bilden jag har säkert missat räkna upp något :)
Just nu är dom och jagar fågel, får väl se om de skjuter något.
Jag har druckit kaffe och fixat disk och lite sådana saker som man gör i allmänhet.
Men nu ska jag fixa lite frukost/brunch :)
I morgon är första Advent och jag har lite saker som måste fixas innan dess :)
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

svar. awu tack för din röst thihi :)

2009-11-28 @ 13:02:44
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0