Funderat...




På när är det dags med halloween... visst är det kul med pumpor och pinaler...hihi.
Jag älskar alla högtider när man "får lov" att pynta!
Är roligt och inspererande.
För några år sedan var vi på Tivoli när det va Halloween, WOW säger jag bara, lägger ut några här nedan från den helgen vi var där!

  
  

Visst är det härliga bilder?

Annars har det varit en riktigt jobbig dag, på jobbet alltså, rörigt och svårt att få någon bra struktur... hatar när det blir så att man bara skövlar papper från en hög till en annan och inte kan få det avslutat!

Men efter jobbet var det trevligt, sprang ett par ärende sen mötte jag Erik, min gudson som jag även är moster till :) på Café Fenix... Natalie kom med dit,  hihi... hon skulle möta Erik på stationen men missade honom... men hon kom till Fenix sen i alla fall.

 
Erik & Jag
Natalie var fotograf, hon ogillar ju va med på foto.

Var och handlade en del på Apoteket innan vi åkte hem, Natalie har fått klåda på hela kroppen och distriktsköterskan rekommenderade några tabletter som vi köpte, hoppas de hjälper!
Köpte även hårfärg till henne så nu är hon även nyfärgad!

Vi var hemma vid 19-tiden, Chris hade fixat middagen, mumsig apricos fylld bacon inlindad kyckling men ungspotatis, Mums säger jag bara! Känner mig riktigt bortskämd när han fixat mat, iofs mår han inte så bra, halsont igen! ... får hoppas det går över snart!

Men nu ska jag gå och hämta något som vi glömt idag... hihi.. Posten!
Tjingeling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0