God morgon!



Eller jag vet faktiskt inte om den är så god!?
Frågan är om man är snäll eller dum? eller snäll så man ÄR dum, klev ur sängen i morse (kl 6)och gick och väckte Natalie vad fick jag för svar! Stick! Gå härifrån!
Nu struntar jag i det, hon får komma försent om det så ska va, eller missa skolan så hon får stå för konsekvenserna själv.
Jag är trött på att tjata på en 16-åring som är så stor när det gäller allt annat,  men beter sig som en 5årig om morgonen *SucK* Eller när hon inte får som hon vill!

I går var vi alla fall hos läkaren och fick medicin mot klådan och remiss skickad till hud! Får hoppas dom kan lista ut vad det är.
Blev en tur till stan ju och där hittade vi en jacka till Natti på Aima, och halsduk och vantar på Åhlens, men så besviken... vantarna gick sönder innan hon kommit hem, så de får vi lämna tillbaka igen!
I-lands problem, jag vet... men jag hatar sånt, inte är det billigt och så dålig kvalitet, Åhlens har haft bra kvalitet innan, ska dom nu med tappa.
Har alltid gillat handla på Åhlens, men nu finns det så många nya roliga affärer så det blir inte lika mycket längre.
Sen blev det Apotek, Domus och sen bussen hem... jag var så trött när jag kom hem, mycket värre än en dag på kontoret ..haha!

Har inte riktigt besämt mig vad jag ska hitta på idag, får väl se!
Kanske ingeting? eller läsa, promenera och se film kan ju va ett bra tisdags nöje! eller?
Men nu, frukost dags!



Kommentarer
Postat av: Anna

De är ungdomarana som är mer dumma idag :), ibland vågar man ju knappt fråga någe för man får ett vresigt svar tillbaka.

Njut av din lediga dag med en bra bok o en skön promenad. Själv åker jag till ma o pa o fikar nu. Sköt om dig! Anna

2009-10-13 @ 07:42:33
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

JA du,,, man tröttnar på o TJÖTA!! de e så gamla så dem får fixa själva!! Konsekvenserna får dem ta,,, thuriga tjejer ¨på morron kvisten e inget kul!! JOJO sover ida,, skulle ha grupp arbete men tycker dem andra kan ta sig hit för hon får alltid åka till dem i bromölla!! så vi får se hur de blir!!!

Ha de gött Kramen!!!!

2009-10-13 @ 07:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0