Låååång dag...


Äntligen hemma och har utfodrat grabbarna och Natti.
Blev snabb kvällsmat bestående av ägg, bacon, korv och mackor.

Haft en kanon bra dag i Malmö men är helt slut nu.
Hittade en hel del till mig själv faktiskt :) *glad*
En tunika i svart och rött, svarta leggings, 2 tröjor, en grå och en svart, och en väst tröja eller vad man ska kalla den.
Sen blev det julklappsetiketter, julservetter, röda sugrör :) och julkort...kunde inte stå emot, var så söta.
Hittade även lite små vita porslinsskålar som är kanon när man dukar.


           
  

Emily köpte lite med, bla Julhadduk på Lagerhouse och tvättkorg på Systrarna Grön.
Ja givetvis några plagg med ...vore konstigt annars :)
Robin köpte en T-shirt på Shock och en trenchcoat på Dressman.
Simon hittade kanon snygga Jeans på Dressman och en huvtröja på H&M.

Sen provade vi ju lite med :P Kolla Robin i denna :)  ...haha... påpälsad :P
Vi käkade lunch på ... maten var sådär, kunde varit bättre.
Däremot fikan på är aldrig fel.


Sen tog vi tåget hem och nu har alla ätit och är trötta, just nu försvann dom ut till Natti och spelar guitar hero!
glada att dom är där ute och spelar och inte här...
vad gör jag förutom sitter här? Vad tror ni?? ...Tvättar så klart...haha.

Men nu ska jag grabba tag i min bok igen och läsa ut den :) Älskar Liza Marklunds böcker!
Tjingeling.
 




Kommentarer
Postat av: Petra

Ni verkar ha haft en kanondag!

Fina kläder, som om jag själv hade valt dom, fniss.

Jag älskar svart och grått men tycker även om att bryta med nån färg och då blir det rött.



Mina nya gardiner till vardagsrummet är i härlig röd färg och så svart förstås. Väntar på att dom ska komma.



Nu till vardagen igen.

Kram på dig

2009-10-28 @ 09:28:52
Postat av: Annika

Superfina kläder!

Kul att du hittade så mycket som var fint!

Jag älskar kläder som är lite längre och som täcker baken!

Kramis

2009-10-28 @ 12:21:25
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0