Lördag och tjejmiddag hos Olivia



Usch vilken morgon...regn regn regn... men vad gör det om hundra år... är ju bara vatten...tihi.
Så härligt att ha grabbarna här igen, resan hade gått bra och dom var redan hemma när Chris och jag kom hem :)
Åt middag ihop och sen kom Natti med ... om än lite försenad.
Men då åt vi fredags mys ihop :)

Idag blir det att göra vid sig och packa ihop mina saker för jag ska på tjejmiddag i Staffanstorp hos Olivia i kväll.
Nästa vecka händer det massor men jag berättar mer sen.
Men nu ska jag in i duschen, göra vid mig sen bär det av.
Allt är redan ned packat, kläder tills i kväll och presenten till Olivia och vin.
Buss, sen tåg sen buss igen... vänta i 20 minuter i Lund annars går det som på räls...hihi.
Ha en härlig dag alla!
Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas Du hade en underbar kväll!

2009-10-25 @ 09:26:41
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0